Amazon sa odieva do zlatej aj tento rok. Logistické centrum v Seredi venovalo celkom vyše 18 000 eur na podporu detských onkologických pacientov

Amazon sa odieva do zlatej aj tento rok. Logistické centrum v Seredi venovalo celkom vyše 18 000 eur na podporu detských onkologických pacientov

Spoločnosť Amazon na Slovensku venuje v rámci kampane Amazon Goes Gold 15 000 eur Nadácii Kvapka Nádeje. Sumu 3 399 eur, ktorú vyzbierali svojím zapojením zamestnanci, ktorí prišli v dňoch 9. a 10. septembra do práce v pyžame, neziskovej organizácii Plamienok.

Amazon Goes Gold

22/09/2020

September je vyhlásený za mesiac povedomia o rakovine detí. Práve onkologické ochorenia sú totižto každý rok hlavnou príčinou úmrtí  viac ako 100 000 detí po celom svete, touto chorobou je každoročne diagnostikovaných viac ako 300 000 detí. Spoločnosť Amazon pri tejto príležitosti organizuje každoročne celosvetovo kampaň Amazon Goes Gold a snaží sa aktívne zvyšovať povedomie a zviditeľniť dôležitú prácu v oblasti starostlivosti o detských onkologických pacientov.  

 

V dňoch 9. a 10. septembra sa zamestnanci logistického centra Amazon v Seredi vybrali do práce v pyžame – na znak solidarity s deťmi s onkologickým ochorením, ktoré počas liečby trávia v pyžame niekedy celé roky. Amazon oceňuje túto iniciatívu zamestnancov a za každého, ktorý prišiel do práce v pyžame alebo zlatom oblečení, navýšil darovanú sumu určenú na podporu detských onkologických pacientov o 3 eurá. Kampaň Amazon Goes Gold sa koná na Slovensku už tretí rok. Tento rok v rámci kampane venuje Amazon sumu 15 000 eur Nadácii Kvapka Nádeje, ktorej cieľom je trvale a kontinuálne podporovať liečebné, školské, kultúrne a sociálne potreby chorých detí postihnutých nádorovým ochorením.

 

,,Sme nesmierne vďační za opätovnú podporu Amazonu, ich pomoc znamená veľmi veľa. Nielen ich finančný dar, vďaka ktorému vieme zakúpiť potrebné zdravotnícke a prístrojové vybavenie, ale aj ich iniciatíva zvýšiť povedomie o detských pacientoch, ktorí bojujú s týmto ochorením. Na Slovensku je ich ročne na ochorenie rakoviny diagnostikovaných viac ako 180 a každá poskytnutá pomoc je bytostne dôležitá,“ povedal Štefan Bernát, správca Nadácie Kvapka Nádeje.

Akcie sa tohto roku v logistickom centre v Seredi zúčastnilo až 1 133 zamestnancov, ktorí svojou účasťou „vyzbierali“ sumu 3 399 eur. Táto poputuje neziskovej organizácii Plamienok, ktorá poskytuje bezplatnú domácu paliatívnu starostlivosť pre nevyliečiteľne choré deti a ich rodiny ako aj bezplatné smútkové poradenstvo a terapiu pre smútiace deti a rodiny po strate blízkeho. Za túto čiastku organizácia Plamienok zabezpečí nákup liekov a špeciálneho zdravotného materiálu, ktoré bezplatne deťom podávajú, ako aj pokrytie nákladov na edukatívny projekt pre rodičov, odborníkov aj širokú verejnosť.

 

Prihovárame sa každý týždeň“ je projekt, ktorého cieľom je detabuizovať tému života nevyliečiteľne chorých a smútiacich detí a rodín, edukovať verejnosť a inšpirovať ich k prehĺbeniu vlastných postojov k hlbokým otázkam života a smrti. Dotýkajú sa každého z nás.“ povedala Mudr. Mária Jasenková, riaditeľka neziskovej organizácie Plamienok.

 

"Tak ako každý rok v Amazone, aj tento som sa úplne bez rozmýšľania rozhodol ísť do práce v pyžame, a tak podporiť malých bojovníkov a správnu vec. Som rád, že pracujem pre firmu, ktorá podporuje takéto aktivity. Prísť do práce v pyžame je to najmenej, čo môžeme urobiť. Cestou ešte aj vyčaríme úsmevy susedom," povedal jeden zo zamestnancov Amazonu v Seredi, Ivan Cehlárik.

 

,,Akciu nevnímame len ako prostriedok na zbierku financií, ale aj ako spôsob, ako rozšíriť povedomie - samotní zamestnanci sa pýtajú alebo aj hľadajú cesty, ako môžu sami za seba pomôcť. Tieto dva dni tiež cítime atmosféru spolupatričnosti medzi zamestnancami, ktorí oceňujú, že sa môžu osobne na akcii podieľať,” povedal Radek Stegbauer, generálny manažér logistického centra Amazon v Seredi.

O spoločnosti Amazon:

•    Amazon je lídrom v oblasti technológií a inovácií. Prevádzkuje najväčšiu e-commerce platformu, ktorá umožňuje podnikateľom predávať svoj tovar do celého sveta.

•    Činnosť Amazonu stojí na štyroch základných pilieroch: orientuje se na zákazníkov, nie na konkurenciu, investuje do rozvoja technologických inovácií, plánuje v dlhodobom horizonte a zameriava sa na funkčnú a prevádzkovú dokonalosť.

•    Medzi globálne využívané produkty a služby sa radí Amazon Prime, Amazon Music, Fulfillment by Amazon, AWS, čítačky Kindle, telefón a tablety Fire, Fire TV alebo Amazon Echo. Amazon je tiež priekopníkom recenzií od zákazníkov, personalizovaných odporúčaní a funkcie 1-Click shopping.

•    Projektom Kindlotéka podporuje Amazon záujem o čítanie kníh naprieč generáciami. Tlačené knihy ako aj elektronické čítačky Kindle umiestňuje do škôl, detských domovov i verejných knižníc.

•    Spoločnosť Amazon zamestnáva na Slovensku viac ako 2 600 zamestnancov na plný úväzok.

 

Novinky zo sveta Amazonu nájdete na sociálnych sieťach Twitter, Instagram a na press portáli spoločnosti.